Tags

, , , , , , , ,

k

        Hey everyone! So the main question for this lovely Saturday is about one of my favorite colors, burgundy. In my opinion, it’s not a hard color to match, being a mix of red and black. You can match it with red and violet. You may ask, why the hell would I do that, they are too alike… That’s the reason why, they fall next to each other on the color wheel, so they match. If you want to create a contrast, you can try with hunter green (for darker shades of burgundy), turquoise (for lither shades), blue, gold, dark pink. It doesn’t go that well with lighter colors, burgundy will overshadow them. 

        Salut! Deci intrebarea principala pentru aceasta minunata sambata este despre una dintre culorile mele preferate, burgundy. In opinia mea nu este o culoare greu de asortat, fiind un mix de rosu cu negru. Poti sa o asortezi cu rosu si violet. Poate va intrebati acum, de ce naiba zic asta, sunt prea asemanatoare… Fix de aceea, sunt una langa cealalta in roata culorilor, deci se potrivesc. Daca vrei sa creezi un contrast, poti sa incerci un verde inchis (pentru nuante inchise de burgundy), turcoaz (pentru nuante deschise ), albastru, auriu, roz inchis. Nu prea se potriveste cu nuante deschise, le va eclipsa.

c

        I adore this color, so for today, a really windy one (too windy for my taste), I chose a burgundy jacket with artificial fur, a burgundy cardigan in a lighter shade, a black corset, washed out jeans and black platform shoes. I chose to accessorize it with a Swarovski necklace, a black scarf and a burgundy simple backpack. I’m not that into jewelries or accessories, even if they can transform your outfit. I usually wear earrings, a necklace and a watch. Sometimes I wear bracelets and rings, but not all together, I prefer to keep it simple. Can you believe me if I tell you that I don’t own a statement necklace? Anyway, I wish you a happy weekend and try to dress in warm colors, even if it’s winter. 

        Ador culoarea aceasta, asa ca astazi, o zi cu vant puternic (prea puternic pentru gustul mine), am ales o jacheta burgundy cu blana artificiala, un cardigan intr-o nuanta mai deschisa de burgundy, un corset negru, jeansi prespalati si botine negre. Am ales sa accesorizez tinuta cu un colier Swarovski, o esarfa neagra si un geanta in aceeasi culoare vedeta, aleasa pentru azi. Nu prea port bijuterii sau accesorii, chiar daca de multe ori ele pot transforma intreaga tinuta. De obicei port cercei, un lantisor si un ceas. Cateodata port bratari si inele, dar nu toate deodata, imi place cat mai simplu. Puteti sa ma credeti ca nu am nici un colier statement? Oricum, vreau sa va urez un weekend minunat si incercati tinute cat mai colorate iarna aceasta.

ljgdinrmepfba

I was wearing:

H&M coat

H&M corset

H&M cardigan

Supertrash jeans

Swarovski necklace

Mandarina Duck backpack

danish random brand boots

Kisses