Tags

, , , , , , ,

   10

       Hey! I wanted to wish you a wonderful Sunday, I’ll definitely have one. I just want to relax and eat good food. The sun is shining outside, even if it’s pretty cold, Macho is relaxing in bed (which means taking control of almost half of the bed) and I’m enjoying my morning coffee with milk (well, it’s Sunday, so at almost 1 o’clock, it’s acceptable to be morning:)).

      Salut! Am vrut sa va urez o duminica minunata, eu cu siguranta voi avea una. Imi doresc doar sa ma relaxez si sa savurez mancare buna. Soarele straluceste afara, chiar daca este destul de rece, Macho se relaxeaza in pat (adica ocupa aproape jumatate din el), iar eu imi savurez cafeaua cu lapte de dimineata (este duminica, asa ca ora 1 este acceptabil sa fie considerata dimineata :)).

12

      I also wanted to show you an outfit I wore yesterday. It was pretty warm outside, so I decided to wear shorts😛. Paired with 200 Den tights, it’s like wearing long pants. Since I’ve changed my hair color to blond, I started wearing red more often. Before, it would have been too much, with my brick-red hair. I chose a leather jacket, I’ve kinda missed it, a red turtleneck, shorts and a pair of cream leather boots. Macho was wearing….nothing, as usual, he likes to go naked outside🙂.

      Cu aceasta ocazie am vrut sa va arat si tinuta pe care am purtat-o ieri. A fost destul de cald afara, asa ca am ales sa port pantaloni scurti😛. Cu o pereche de dresuri de 200 Den, este ca si cum as purta pantaloni lungi. De cand mi-am schimbat culoarea parului in blond, am inceput sa port mai des rosu. Inainte, ar fi fost prea mult , cu parul meu roscat caramiziu. Am ales o jeaca de piele, careia i-am simtit lipsa iarna aceasta, o bluza pe gat rosie, pantaloni scurti si o pereche de cizme crem din piele intoarsa. Macho nu a purtat nimic… ca de obicei, ii place sa iasa dezbracat afara🙂.

14lalal11891DSC_09414521315637

      Zara leather jacket

      Mango turtleneck

      H&M shorts

      Swarovski necklace

       Have a nice Sunday darlings! Va doresc o duminica placuta!