Tags

, , , , , , , ,

1471857_771514246197943_611024599_n

       Hey guys! I wanted to share one of my favorite activities online, after blogging :)). I love clothes and to mix them, of course, so I love to check the online stores pretty often.  I enjoy looking for new stuff online, to buy or just to make a visual list and to know what to look for in the stores, before going shopping.

       So I wanted to show you some nice and affordable stuff that I found. Lately I am searching more for skirts and dresses, I prefer them more than pants, even if the weather is colder day by day. Lucky for me, in The Netherlands is warmer than home, for example. So, for the moment I won’t freeze :)). I also found some 200 den tights, so it’s not going to be that hard to wear them. I prefer simple tights, black or brown, they are easier to match and more classy, for me, at least.

       Salut! Ma gandeam sa va povestesc despre una dintre activitatile mele preferate online, dupa blogging :)). Imi plac foarte mult hainele si sa le asortez, asa ca imi place si sa “frecventez” magazinele online destul de des. Imi face placere sa caut lucruri noi online, sa cumpar sau doar sa imi fac o lista vizuala inainte sa ma duc la shopping.

       Asa ca am vrut sa va arat niste lucruri dragute pe care le-am gasit. In ultima vreme caut destul de mult fuste si rochii, am inceput sa le prefer mai mult decat pantalonii, chiar daca temperatura scade pe zi ce trece. Norocul meu, ca in Olanda, e mai cald ca acasa, de exemplu. Asa ca pentru moment nu o sa inghet :)). Am gasit si dresuri de 200 den, asa ca nu imi va fi greu sa le port. Prefer dresurile simple, negre sau maro, sunt mai usor de asortat si mi se par mai clasice.

poza 1

        I am looking also for printed shirts, they look really nice matched with uni colored skirts or pants. I also love pleated skirts, even if they remind me of school and uniforms :)). So I chose a selection of blouses, skirts, dresses, pants, coats and bags, everything a girl will need this winter😛.

       Sunt si in cautare de camasi cu print-uri, imi plac foarte mult cum vin asortate cu pantaloni sau fuste uni. Imi plac si fustele plisate, chiar daca imi amintesc de scolarite si uniforme :)). Asa ca, am ales o selectie de bluze, fuste, rochii, pantaloni, jachete si genti, tot ce are nevoie o femeie iarna aceasta😛.

poza4

poza 3

poza 2

rochii 1

fuste1

poza2 fuste

fuste 3

pant 2

pant1

haine3

haine2

haine 1

genti 2

genti1

       I hope you’ll like what I chose and maybe they’ll inspire you too.

Sper sa va placa ce am ales si poate o sa va inspire.