Tags

, , , , , , , ,

     IMAG2126

        So…. I’m back to Holland. My short holiday is over and I’m still thinking about the lovely time I’ve had. I’ve been home, in Romania, visited my parents and friends and spent a few days in Vienna, my favorite city. 

        I don’t think I’ve told you before, but I am in love with that city. The first time I’ve been there was in 2009, for Christmas. That time I’ve only stayed there for a few days, then visited Prague and Budapest, but it was love at first sight :))). The vibe that town has is incredible, it’s really special. The arhitecture, the history, the cosmpolit atmosphere makes it perfect. It’s one of the towns that never sleep and you always have something to do. 

        Sunt din nou in Olanda. Scurta mea vacanta a luat sfarsit, dar inca gandul imi zboara la timpul placut petrecut in vacanta. Am fost acasa, in Romania, am vizitat parintii si prietenii si am petrecut cateva zile in Viena, orasul meu preferat.

        Nu cred ca v-am zis, dar sunt indragostita de orasul acesta. Prima oara cand l-am vizitat a fost in 2009, de Craciun. Atunci, am stat doar cateva zile, apoi am vizitat Praga si Budapesta, dar a fost dragoste la prima vedere :)). Atmosfera pe care ti-o induce orasul e intr-adevar speciala. Arhitectura, istoria, atmosfera cosmopolita il face special. Este unul din orasele care nu dorm niciodata si tot timpul poti gasi ceva interesant de facut.

IMAG2066

IMAG2068

IMAG2078

IMAG2065

        Of course, those days weren’t enough for me and the next two summers I lived there. I met the real Vienna, with all its good and bad parts. Every summer when it was time to go home, I wanted to stay there forever, but university always stopped me :))), I had to finish it.

        So now, every time I go there, the memories come back and it’s still the city where I would love to live one day.

        Vienna is perfect for the winter holidays, so if you are considering to take a break from your normal life and spend the Christmas holiday somewhere else, choose Vienna. I am mad about Christmas, it’s my favorite holiday and there you can really feel the vibe. The decorations, the Christmas fairs, the wonderful concerts, make Vienna a good choice. I would like to spend my winter holiday there, or Rovaniemi, Santa Claus town, but that’s a whole different story😛.

       Bineinteles, acele zile nu mi-au ajuns, asa ca urmatoarele doua veri am locuit acolo. Am cunoscut adevarata Viena, cu partile ei bune si rele. De fiecare data, cand era momentul sa plec acasa, imi doream sa raman acolo pentru totdeuna, dar facultatea ma oprea  :))).

        Viena este orasul perfect pentru sarbatorile de iarna, asa ca daca va ganditi sa luati o mica pauza si sa sarbatoriti Craciunul altundeva, alegeti Viena. Eu sunt innebunita dupa Craciun, este sarbatoarea mea preferata si acolo poti simti atmosfera. Felul in care e decorat orasul, targurile de Craciun, concertele minunate din pragul sarbatorilor, fac din acest oras o alegere minunata. Mi-ar placea sa imi petrec acolo Craciunul, sau in Rovaniemi, orasul lui Mos Craciun, dar asta e deja o alta poveste😛.

        Sa nu uitati de giveaway, poate fi cadoul perfect pentru voi sau pentru cei dragi, acum, in apropiere de Mos Nicolae😀.

IMAG2153

IMAG2141

IMAG2091

IMAG2095

IMAG2101

IMAG2082

IMAG2081

IMAG2079

IMAG2090

IMAG2104

IMAG2105

IMAG2109

IMAG2160

IMAG2146

IMAG2139

IMAG2154

IMAG2136

IMAG2134

IMAG2133

IMAG2132

IMAG2125

IMAG2123

IMAG2122

IMAG2115

IMAG2113

          What’s your favorite town? Care e orasul vostru preferat?