Tags

, , , , , , ,

        In primul rand, vreau sa imi cer scuze pentru lunga absenta de pe blog. Mi s-a stricat laptopul, asa ca a schimbat toate planurile pe care le aveam pentru blog. Acum sunt inapoi acasa, in Romania, pentru o scurta vacanta.

        Cu aceasta ocazie, am vrut sa va anunt, ca organizez primul giveaway pentru cititorii mei romani. Am inceput blogul acum 7 luni, cu cateva pauze, iar blogul este intr-o continua crestere, lucru datorat doar voua, cititorii.

        First of all, I want to apologize for the long absence from the blog. My laptop broke, so basically that changed my plans for the blog. Now I am back on track, back home, in Romania, for a short holiday.

        I wanted to announce you, that I’m organizing a giveaway for my Romanian readers, the first giveaway. I’ve been blogging for almost seven months now, with several breaks, but my blog is growing and that is all thanks to you, my readers.

        Prea multa “vorbarie” strica, asa ca sa va spun putin despre el. Giveaway-ul consta dintr-un balsam de buze cu aroma de Coca – Cola, un spray pentru volum , “Luxurious Volume” de la John Frieda si un body scrub de la The Body Shop cu ulei din seminte de moringa.

IMAG1895

IMAG1897

IMAG1909

IMAG1915

        Probabil va intrebati ce trebuie sa faceti pentru asta, nu?

1. Urmariti blogul pe cel putin 2 dintre urmaroarele:

Bloglovin

Facebook

E-mail (Follow by e-mail – pe prima pagina)

Instagram

WordPress

2. Lasati un comment cu numele si adresa de e-mail la acest post.

        1 castigator va fi selectat aleatoriu.

 Giveaway-ul incepe de astazi (11.11.2013) si se termina pe data de 25.11.2013.

  Multa bafta!