Tags

, , , , , ,

colaj modif

        Nu pot zice ca a fost dragoste la prima vedere, nici la a 2-a, dar cu cat trecea timpul incepeau sa imi placa tot mai mult. Prima oara cand le-am vazut, dupa prezentarea colectiei Isabel Marant, in primavara, nu m-au impresionat. La scurt timp, au inceput discutiile legate de care va fi starul colectiei pentru sezonul toamna – iarna 2013, iar parerile erau unanime : Scarlet boot.

         Ce puteam face, era doar sa visez. Pretul unei perechi este de 890 euro, putin cam piperat, pentru gustul meu.

         I can’t say it was love at first sight, but as time was passing by I started to like them. The first time I saw them, after Isabel Marant’s show, in spring, they didn’t impress me. After a while, discussions started about the Star of her collection, and everybody was pointing towards Scarlet boot.

        What could I do, except dreaming? The price is 890 euro, a little bit too much for my taste🙂.

isabel marant

        Asa ca, acum o luna vizitam site-ul Mango, eram curioasa ce a mai aparut nou, iar surpriza a fost o pereche asemanatoare celor Isabel Marant, doar ca pretul este de 8 ori mai mic. M-am tot gandit daca sa le comand sau nu, sa nu fie doar un moft de moment, iar dupa aceea sa inceapa sa adune praf in dulap. Acum o saptamana m-am decis sa le comand. Ce se poate intampla? In cel mai rau caz, daca nu imi plac, le trimit inapoi si imi recuperez banii.

        Asteptam deja de cateva zile e-mailul de la Mango, sa ma pot duce sa le ridic, iar ieri au ajuns. Sunt superbe, foarte comode, desi tocul e putin mai inalt decat credeam. De abia astept sa le port si sa le asortez in diverse combinatii.

        So, a month ago, I was visiting Mango’s website, I was curious about their new stuff, and the surprise was a pair of boots almost like Scarlet, just 8 times cheaper than the original. I was thinking if I should order them or not, not to be something for the moment and after that to collect dust in my closet. A week ago I ordered them. What’s the worse that can happen? If I don’t like them, I take them back and get the money.

      I waited for several days, THE E-MAIL, and yesterday it arrived. I picked them up from the store and I can tell you they are lovely, really comfortable, even if the heel is pretty high. I can’t wait to wear them and match them in many ways.

c modif

a modif

d modif

e modif

Ce tip de cizme/ghete preferati sezonul acesta?What type of boots do you prefer this season?