Tags

, , , , , ,

        1

        Caldura se pare ca inca tine cu noi in Olanda, desi ne apropiem cu pasi rapizi de mijlocul lunii octombrie. Cateodata atat de repede trece timpul, nu demult faceam baie in Marea Nordului, iar acum ne pregatim incet incet de iarna.

        Dar toamna are si ea frumusetile ei. Asa ca, m-am gandit sa inveselesc putin tinuta cu o combinatie de culori reci si calde. Cand eram mica, albastru era una dintre culorile mele preferate, intotdeuna oscilam intre albastru si verde. Ca dovada, camera mea de acasa este vopsita in verde, iar in functie de perioada in care ma aflam in garderoba mea predominau ori verde, ori albastru. Acum este cat de cat echilibrata, desi negrul pot zice ca predomina :))

        The nice weather is still present in Holland, although the middle of October is approaching with quick steps. Sometimes time passes so quickly, not long ago I was swimming in the North Sea and now we are slowly preparing for winter.

        But autumn also has its beauty. So I thought to cheer my outfit with a combination of cold and warm colors. When I was little, blue was one of my favorite colors, I was always oscillating between blue and green. As proof, my room is painted green back home, and depending on the period I was in, my wardrobe was dominated by green or blue. Now is relatively balanced, even though black still prevails :)).

2

        Am ales sa port o bluza basic neagra, o fusta din jacquard (cu o poveste amuzanta in spate) si o pereche de ghete albastre. Povestea fustei e oarecum amuzanta. Era perioada reducerilor la Zara. Foarte incantata ca am gasit o marime mica la un pret atat de bun am cumparat-o. Am mai intrat in cateva magazine si intamplarea a facut sa o uit intr-o cabina de proba. Cand m-am intors sa o caut nu mai era. Dar mi-a placut atat de tare combinatia de culori, incat stiam ca trebuia sa se afle in garderoba mea. Asa ca am cumparat-o din nou. Zic ca a meritat😛

        I chose to wear a basic black blouse, a jacquard skirt (with a funny story in the back) and a pair of blue shoes. The story is somewhat amusing . It was during sales at Zara. I was very excited to find a small size at a good price, so I bought it. I went into a few shops and I forgot it in a fitting room. When I went back to look, it was gone. But I liked the color combination so much, that I knew it had to be in my wardrobe. So I bought it again. I say it was worth it: P

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

        In cazul unei plimbari lungi, tinuta se poate asorta cu o pereche de balerini. Eu am ales o pereche de balerini albastru inchis, sunt printre cei mai comozi pantofi pe care ii detin.

        In case of a long walk, the outfit can be matched with a pair of flats. I chose dark blue flats, they are the most comfortable shoes I own.

14

15

16

17

Astept impresiile voastre si multumesc ca mi-ati vizitat blogul😀 Va doresc o duminica minunata! I am waiting for your comments and thank you for visiting my blog:D I wish you a lovely Sunday!