IMAG1577

        De obicei in perioada aceasta temperaturile erau mai scazute, dar se pare ca soarele inca vrea sa ne incalzeasca si sa ne aduca aminte de zilele de vara. Vara a trecut prea repede, dar inca nu sunt pregatita sa port pantaloni lungi sau dresuri groase. Asa ca, profit cat de mult.

        Imi lipsea din garderoba o pereche de pantaloni scurti negri simpli. In ultima vreme incerc sa cumpar piese basic, sunt foarte usor de asortat si nu se vor demoda niciodata. Intr-o zi, am intrat in cateva magazine si i-am gasit. Erau si redusi, asa ca nu am stat pe ganduri. M-am gandit sa ii asortez cu un top rosu, pentru a da o pata de culoare outfit-ului si cu o pereche de ghete fara toc. Sper sa va placa. 

XOXO

       Usually in this time of the year the temperatures drop, but it seams like the sun wants to warm us and remind us the lovely summer days. Summer passed too fast, I’m not prepared for long pants and thick tights. I try to take advantage of this nice weather as much as I can.

       A pair of simple black shorts was missing from my wardrobe. Lately I try to buy basics, they are very easy to match and they won’t be out of fashion. One day, I entered some stores and I found them. They were on sale, so I bought them quickly. I thought pairing them with a red top, to give a splash of color to the outfit and with a pair of shoes without heels. I hope you’ll like it .

XOXO

IMAG1576

IMAG1570

IMAG1580

IMAG1582

Thanks for watching😀