Tags

, , , , , , , ,

red-lipstick-beauty-quote

My daily makeup😛

IMAG1491

       

          M-am gandit sa va povestesc astazi despre produsele mele preferate de make-up sau de ingrijire.

        Cum ingrijirea tenului incepe cu o curatare si o hidratare pe masura, prima din lista mea este o crema de fata de la Farmec. Am incercat foarte multe din produsele lor si sunt pe deplin multumita de ele. Am incercat multe tipuri de creme de fata, de la multe brand-uri, dar de cele mai multe ori ramaneam dezamagita dupa un timp. Am ten normal in general, dar are tendinte de uscare.  Prima crema de care ma pot declara perfect multumita este din gama Gerovital H3, Replenishing Night Lift Cream. Hidrateaza foarte bine tenul si nu simti ca ai purta o masca. Am decis apoi sa imi cumpar si crema de zi din aceeasi gama.     Pentru curatarea fetei folosesc tot un produs de la Farmec, Crema pentru curatarea fetei (fara sapun).

        I was thinking today to tell you about my favorite skincare and make-up products.

        Taking care of your complexion begins with a good cleanse and moisturizing, so first on my list is a face cream from Farmec, a Romanian brand. I tried many of their products and I’m fully satisfied with them. I’ve tried many face creams, from a lot of brands, but most times I got disappointed after a while. I have normal skin, but tends to dry. So the perfect face cream for me at this moment is from Gerovital H3, Replenishing Night Lift Cream. It moisturizes the skin very well and doesn’t feel like a mask. I decided afterwards to buy also the day cream from the same line. For cleaning my face i use another product from this brand, Face Cleansing Cream (soap free).

$T2eC16h,!)EE9s2ui)UrBRQN+Fg2lw~~60_35

$T2eC16R,!)sE9swmZpK)BRhsZJfbyQ~~60_35

        Cautam de o vreme buna mascara-ul perfect. Imi e destul de greu sa gasesc ceva care sa ma multumeasca. Am genele lungi, dar nu sunt curbate, sunt destul de drepte. Majoritatea celor care promit ca vor curba genele, nu o fac. Am citit foarte multe review-uri si intr-un final l-am gasit: Dior Iconic Overcurl. Pentru mine e perfect, curbeaza genele si nu le ingreuneaza. 

        I was searching for a while the perfect mascara. It’s very hard for me to find a good one. I have long eyelashes, but they aren’t curly, are quite straight. Most of the mascaras who promise curly eyelashes, don’t do they job. I read a lot of reviews and I finally found it: Dior Iconic Overcurl. For me it’s perfect.

Diorshow-Iconic-Overcurl

IMG_1287

        In final, rujul…..Chanel Rouge Allure Velvet  nr. 38. Este un ruj mat, rezistent, tine pe buze cateva ore. Pentru mine este perfect de purtat si in timpul zilei, chiar daca nuanta este destul de puternica, aplic o cantitate mult mai mica decat pentru o seara in oras. Iar pentru seara……este accesoriul perfect pentru LBD.

        And finally, the lipstick……Chanel Rouge Allure Velvet no. 38. It’s a matte lipstick, long lasting, it stays on your lips for hours. For me it’s perfect also to use it during day, even if it’s a strong shade, I apply a small quantity. And for the evening…..it’s the perfect accessory for LBD.

chanel_La_-Fascinante-6

chanel-rouge-allure-velvet-le-facinante3

RedLipstick

red color quotes

XOXO