Tags

, , , , , , , ,

     a

         In fiecare an, la inceput de septembrie, se organizeaza Zilele Portului. Am avut noroc, a fost destul de cald, ultimele zile de vara de anul acesta si ne-am putut plimba in voie pe langa navele militare. 

       Am avut ocazia de a vizita o nava a Marinei Regale Britanice, precum si interiorul unui submarin. Am ascultat piesele orchestrei militare si am incercat o mancare foarte buna de pui.  

        Every year, at the beginning of September, they organize Harbor Days. I was lucky, it was warm, the last summer days and I could enjoy the event.

        I had the occasion to visit a ship which belongs to British Royal Navy and the interior of a submarine. I listened the songs from the military orchestra and I tried a really nice chicken dish.

b

c

d

e

f

g

h

i

j

k

l

m

n

o

p

r

s

t

u

v

x

y

z

z1

z2

z3

z4

z5

z6