Tags

, , , , , ,

     poza1

        Tot timpul caut locuri noi pe care sa le vizitez, lucruri pe care sa le incerc, iar intr-o duminica placuta de iulie, mini golf-ul a fost o optiune interesanta. A fost o intamplare sa il gasesc pe un website olandez si a fost o alegere buna. 

        A fost prima oara cand am jucat, dar mi-a placut (am si castigat🙂 ). A fost o seara placuta de vara, completata de o inghetata de vanilie cu topping de capsuni.

        I always try to find new places to visit, new things to do, and in a pleasant Sunday in July, mini – golf was an interesting option. I found it random, on a dutch website and it was a good choice.

        It was the first time I played, but I liked it (I won by the way🙂 ). It was a pleasant summer evening, completed with a vanilla ice cream with strawberry topping.

poza2

IMAG1166

IMAG1167

IMAG1385

IMAG1384

IMAG1168

IMAG1172

IMAG1165

IMAG1175

IMAG1176

IMAG1177

IMAG1178