Tags

, , , , , , ,

Image

5

        Stiu ca nu am dedicat destul timp blogului in ultima vreme, dar am fost foarte ocupata, dar voi recupera. 

        Asa ca astazi, m-am gandit sa va arat tinuta pe care am purtat-o in weekend. A fost foarte cald in Rotterdam, se pare ca a venit si aici vara. Am ales sa port un jumpsuit culoarea piersicii, destul de elegant. Cand l-am luat imi faceam putine griji, nu stiam exact unde il voi purta, dar se preteaza la foarte multe ocazii. Pantofii, desi au toc destul de inalt, sunt foarte comozi, spre surprinderea mea. Enjoy!!!

        I know I haven’t dedicated enough time to my blog lately, but I’ve been busy, but I promise I will.

        So today, I am going to show you the outfit I wore for a night out in the weekend. It was very hot in Rotterdam, it seems that summer came after all. I chose to wear a jumpsuit, pretty neat. When I got it, I had some doubts, I didn’t know exactly where I’ll wear it, but is suitable for many occasions. The shoes, although they have high heels are very comfortable, I was surprised. Enjoy!

Image

2

4

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image