Tags

, , , , , ,

7

poza13

         Zilele acestea a fost foarte cald si in Olanda, dar nu foarte insorit.  Asa ca ieri seara am profitat putin de caldura de afara si am fost pe plaja din Haga. Plaja aceasta, este dupa parerea mea, una dintre cele mai frumoase din Olanda. Este foarte lata, nisipul e fin si marea….. e perfecta. 

        Tot timpul mi-am dorit sa locuiesc la mare sau undeva aproape de ea. Sa vad marea si sa ii ascult sunetul imi da o stare de bine, toate grijile dispar. Doar eu si marea……..

        These days was very hot in The Netherlands, but not very sunny. So last night I took a little advantage of the warm weather and I went on the beach in The Hague. The beach, is in my opinion, one of the finest in The Netherlands. It is very wide, the sand is fine and the sea ….. it’s just perfect.

         I always wanted to live near the sea or somewhere close to it. To see it and to listen its great sound, gives me a good feeling, all worries disappear. Just me and the sea ……..

poza25

poza24

poza23

poza22

poza21

poza18

poza17

poza20

poza19

poza16

poza14

poza12

poza11

poza9

poza6

5

poza4

poza3

poza2

poza1