8

        Astazi vreau sa va arat niste poze din orasul meu natal. Cu toata nebunia de saptamana trecuta, nu am prea avut vreme de blog, dar ma voi revansa cand voi ajunge in Rotterdam. Maine plec inspre Olanda, iar dupa aceea lucrurile vor reveni la normal. Va voi pregati zilele urmatoare, un post despre cum sa iti alegi costumul de baie potrivit pentru aceasta vara. Sper sa va fie de ajutor. 

        Today I want to show you some pictures from my hometown, Cluj – Napoca. With all the madness from last week, I didn’t have time for the blog, but after I’ll be back in Rotterdam I’ll take care of it. Tomorrow I’m leaving to Holland and after that things will get back to normal. I’ll prepair next days, a post about how to choose the perfect bathing suit for this summer. I hope it will be useful.

13

12

11

10

9

7

6

5

4

2

1

And there was a party!!!😀

14