Tags

, , , , ,

   poza 3

         Vremea nu e foarte calduroasa la Cluj, desi ma asteptam sa fie mult prea cald pentru gustul meu, in aceasta perioada a anului. Niciodata nu mi-a placut prea mult caldura, dar de cand m-am mutat a devenit si mai greu de suportat. Undeva la 25 de grade e o temperatura perfecta pentru mine (poate de asta ma atrag atat de mult tarile nordice). Dar cu toate astea, in seara aceasta am iesit la o terasa cu niste prieteni, intr-o parte foarte draguta a centrului, in Piata Muzeului. 

        Si am devenit blonda😛 De cateva luni ma tot batea gandul, sa imi schimb culoarea parului. Intotdeauna mi-a placut blondul, intotdeauna mi-am dorit sa fiu blonda, doar ca nu stiam daca imi va sta bine. Am schimbat foarte multe nuante si culori de-a lungul anilor. De 2 ani sunt roscata si era momentul pentru o schimbare. Sincera sa fiu, ma plictisesc destul de repede de culoarea parului, de tunsoare, asa ca tot timpul imi doresc o schimbare.

        Asa ca, cu ocazia venirii acasa nu am stat foarte mult pe ganduri si am zis sa incerc. In caz ca nu imi placea, era foarte usor sa ma vopsesc alta culoare. Dar imi place, imi place chiar mult.

       Mi-a fost recomandata acum 2 ani o coafeza foarte buna, tunde foarte bine si la fel de bine stie sa vopseasca. Ea m-a vopsit si roscata, iar acum blonda si de fiecare data m-am lasat pe mana ei. I-am spus cam ce nuante imi plac, cu ce nu imi sta bine (am incercat o groaza de culori si nuante, asa ca stiu de ce sa ma feresc), dar in principiu m-am lasat pe mana ei. Vroiam o nuanta care sa arate bine, sa se potriveasca cu nuanta tenului (cu pistruii :)) si culoarea ochilor. Si de fiecare data ii reuseste. E o schimbare destul de mare, mi-a luat cateva zile sa ma obisnuiesc😛.

       In rest, ma bucur de ultimele zile petrecute in tara. A fost nebunie, multe lucruri de facut, de rezolvat, intr-un timp atat de scurt, dar placut in acelasi timp. 

p.s. Voi cum va petreceti inceputul verii? 

poza 5

poza 4

poza 2

poza 1

poza 6

poza 8

poza 9

poza 10