Tags

, , , ,

       14

        Stiu ca nu prea am postat in ultima vreme, dar nu prea am avut vreme de blog. De fiecare data cand vin acasa, in loc sa fie o vacanta si ma relaxez, am o groaza de lucruri de rezolvat. Cam asa se intampla si acum si incerc sa imi impart timpul asa incat sa am vreme de toate, sa ma intalnesc si cu prietenii si sa imi petrec timp si cu familia. 

        Intr-una din zile, am fost intr-unul din mall-urile clujene, Polus Center, cu o prietena. Am profitat de ocazia si am intrat si in unele magazine. Nu am gasit prea multe lucruri interesante, dar oricum ideea era de a cauta un costum de baie si in final m-am ales cu doua😛 O sa vi le arat maine, inca nu am reusit sa le fac poze si as prefera sa fie mai buna lumina.

        Totul a ramas aproximativ la fel, nu s-au schimbat prea multe. Mall-ul e la fel, magazinele sunt aceleasi, orasul e la fel, oamenii sunt exact cum i-am lasat. E totusi placut sa fii acasa, e locul unde am crescut, majoritatea amintirilor mele sunt legate de el. 

         I know that I didn’t post too much lately, but I didn’t have a lot of time for the blog. Every time I come back to Romania, instead of being in a vacation and to relax and have a nice time, I have a lot of things to take care. It’s the same now and I’m trying to organize my time, to take care of everything, and to meet with friends and stay with my family.

        In one of these days, I’ve been to one of the malls, Polus Center, with a friend. I took advantage of the situation and I went into some stores. I didn’t find too many interesting things, anyway the main idea was to look for a bathing suit and in the final I got two. I’ll show you tomorrow the bathing suits,  I prefer the natural light for the pictures.

Everything is almost the same here, a few things changed. The mall is the same, the stores, the town, the people. In the end it’s pleasant to be home, it’s the place where I grew up, most of my memories are related to Cluj.

p.s. Ce magazine frecventati in Polus? Care sunt locurile voastre preferate din Cluj?

2

3

4

5

6

8

7

9

12

11

13

10

15

1

16