Tags

, , , , , ,

1

        Din pacate vremea nu a prea tinut cu mine zilele acestea, a plouat foarte mult si a fost destul de frig. Dar am reusit sa gasesc o tinuta care sa fie si comoda si calduroasa in acelasi timp. Am gasit acum o vreme ghetele intr-un magazin din Rotterdam si m-am indragostit din prima de culoarea lor. M-am gandit destul de mult daca as avea cu ce sa le asortez, dar pana la urma le-am luat. Sper sa va placa combinatia pe care am ales-o. De data aceasta vor fi mai putine poze, dar ma voi revansa zilele urmatoare😀

        Unfortunately the weather wasn’t on my side, this days rained a lot and it was pretty cold. I’ve managed to find an outfit which is comfy and keeps warm in the same time. I found some time ago this boots in a store in Rotterdam and I fell in love with their color. I thought a while if I can match them with anything I have in the closet, but in the end I bought them. I hope you’ll like the combination I chose. This time there’ll be less pictures, but the next days I’ll make it up for it.

  6

5

4

3

2

7