Tags

, , , , , , , ,

Image

        Cum va spuneam ieri pe pagina de Facebook, voi incerca saptamana aceasta sa port doar fuste sau rochii, sa renunt la pantaloni. Port mult prea des pantaloni, blugi, orice fel….asa ca e cazul sa renunt la ei, pentru o perioada determinata, cel putino saptamana. Fustele, rochiile sunt foarte feminine si se potrivesc la foarte multe situatii. 

        Pentru ziua de luni am ales sa port o fusta neagra, genul skater skirt, o camasa fara maneci rosie, un cardigan si o pereche de pantofi cu un toc foarte comod de lemn. Am fost intr-un orasel din apropiere de Rotterdam, foarte dragut, tipic olandez. Imi place foarte multe sa vizitez locuri noi si sa cunosc tara in care locuiesc. 

        Ideea am primit-o de la o alta bloggerita, Tanja Opacak. De 3 luni si ceva a inceput sa poarte in fiecare zi rochii, de atunci a inceput si blogul. Mi-a placut foarte mult ideea si vreau sa incerc pentru o saptamana, poate o sa se prelungeasca perioada…. Blogul ei este : http://everydayinadress.com/, in caz ca vreti sa ii vedeti tinutele. 

        As I’ve told you yesterday on my Facebook Page, I’ll try this week to wear only skirts and dresses, I’ll try to quit wearing pants. I wear too much pants, jeans, shorts… so it’s time to quit, for a determined period, at least for the moment. The skirts, dresses are very feminine and they match to many situations.

       For Monday I chose to wear a black skater skirt, a sleveless red shirt, a cashmere cardigan and a pair of shoes with nice wooden heels. I’ve been  in a town nearby, very nice, typical dutch. I really like to visit new places, to get to know the country I live in.

        I’ve got the idea from another blogger, Tanja Opacak. She has the blog for three months now and she wears every day  a dress. I loved the idea and I am trying it for a week , maybe it will be longer. Her blog is :  http://everydayinadress.com/, in case you want to see her outfits.

     Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image