Tags

, , , , , , ,

poza2

Image

               Astazi ma gandeam sa va arat orasul in care locuiesc. Cum v-am mai zis, m-am nascut in Cluj – Napoca, dar am locuit in mai multe orase din Europa (Viena, Horsens – Danemarca si acum Rotterdam).

               Foarte multa vreme am considerat Viena a fi orasul perfect, este si aproape de casa, tot timpul ai ceva de facut (mi se pare ca orasul nu doarme niciodata), iar arhitectura e extraordinara. In unele locuri te simti ca in perioada lui Sissi si Franz Josef, cand drumurile pavate cu pietri erau aglomerate de calesti, femeile purtau rochii somptuoase cu crinoline, iar barbatii isi purtau cu mandrie costumele speficice burgheziei austriece. Pentru mine cateodata orasul era ca un vis.

              Insa de un an de zile m-am mutat in Rotterdam. Dupa un an si ceva in care am locuit in Danemarca, mutarea aici a fost ca o revenire la civilizatie, ca o gura de aer proaspat:). Orasul e extraordinar, oamenii sunt foarte prietenosi, nu se uita nimeni ciudat cand vorbesti in engleza. E plin de baruri, cafenele, restaurante, perfecte pentru o vineri sau sambata seara. Cluburi mai dragute sunt in Amsterdam, dar daca vrei sa dansezi ai de alege si aici. Unul din locurile mele preferate e Paddy’s Murphy, un bar irlandez foarte dragut. In fiecare seara este o trupa diferita care canta live.

             Orasul e foarte spatios si aerisit, plin de parcuri, canale. Are si arhitectura moderna, dar si tipic olandeza. Orasul a fost distrus aproape in totalitate in cel de-al doilea razboi mondial, dar e admirabil cum au reusit sa reconstruiasca totul si sa il transforme intr-unul care nu trebuie ratat cand vizitati Olanda.

            Acum a ajuns sa imi placa mai mult decat Viena. Am ajuns sa ma simt aproape ca acasa aici si ar fi chiar ca acasa daca ar fi aici familia si prietenii.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

poza3