Tags

, , , ,

Image

            Salut din nou…. Va scriu de pe noul scaun super comod (sunt foarte mandra de el, asa ca vi-l voi arata maine) si ma gandeam sa va sugerez un film foarte simpatic (comedie) si sa va arat tinuta pe care am purtat-o aseara.

            Nu am mai fost de o vreme buna la cinema si cum in Olanda filmele nu sunt dublate in olandeza, ne-am gandit sa vedem “Identity thief”. Citisem cateva review-uri inainte si toate promiteau o comedie foarte buna. Review-urile au fost pe masura, a fost un film foarte amuzant si vi-l recomand. Chiar merita vazut. Este vorba de un businessman pe numele lui Sandy Patterson si Diana, o hoata de identitate. Numele de femeie pe care il poarta caracterul face munca ei foarte usoara, cine ar banui-o ca nu e Sandy? El va face o calatorie in Miami pentru a dovedi tuturor ca identitatea lui a fost furata si va ajunge in niste situatii amuzante si periculoase in acelasi timp. Nu va dezvalui mai multe, ca sa nu va stric placerea de a vedea filmul, dar ce pot sa va spun e ca merita vazut, am ras foarte mult. 

Image

           Aceasta e tinuta pe care am purtat-o. Fusta mi-e foarte draga, am cumparat-o acum un an de zile, dar nu m-am plictisit de ea. Am ales pasteluri, mi se par foarte potrivite pentru primavara si in sfarsit am putut purta trench-ul pe care l-am achizitionat in iarna la un pret redus (foarte mult chiar). Botinele le stiti deja.

          Ma gandeam maine sa fac un video (fashion haul) cu ultimele achizitii si va voi arata si geanta pe care am purtat-o aseara, precum si alte lucuri dragute pe care le-am gasit in magazine. 

Image

ImageImage

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Trech – H&M, Camasa – Marks & Spencer , Fusta – H&M, Botine – Sacha, Geanta – 5th Avenue