Tags

, , , , , , , , , , , ,

Image

Astept cu nerabdare in fiecare zi sa se incalzeasca, dar se pare ca primavara din Olanda continua sa ma dezamageasca. De abia astept sa creasca temperaturile si sa inlocuiesc garderoba de iarna  cu haine mai subtiri. Asa ca, in asteptarea primaverii si in dorinta de a incerca noul aparat foto, am facut o scurta plimbare prin oras (pana am inghetat de fapt). Enjoy! XOXO

I’m waiting every day to get warmer, but it seems that the dutch spring keeps dissapointing me. I can’t wait to change the winter wardrobe with lighter clothes. So, waiting for the spring and with the desire to try my new camera, I took a short walk through the city (until I actually froze up). Enjoy!  XOXO

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Am vazut ca majoritatea fetelor care au postari de genul acesta scriu de unde au cumparat hainele. M-am gandit de data aceasta sa scriu si eu si astept sugestii (e-mail-ul il gasiti la Contact).

I’ve seen that the majority of girls who have posts like this, write from where they have the clothes they’re wearing. I thought to write it this time and I’m waiting for suggestions (you can find my e-mail on Contact page).

Geaca (Jacket) : Zara, Bluza neagra (Black blouse) : H&M, Maieu (T-shirt): H&M,

Curea (Belt): Vintage, Fusta (Skirt) : Mango, Pantofi (Shoes): Venturini.