Tags

, ,

Salut. M-am gandit sa dedic primul post unei mici prezentari. Sunt Raluca, o ardeleanca get beget si de un an locuiesc in Olanda, in Rotterdam mai exact. Nu este prima tara in care locuiesc, dar o consider una dintre cele mai interesante de pana acum. Ideea era sa fie un blog de moda, dar cum spune si numele va fi un mix, un jurnal, in care sa prezint experientele mele in aceasta tara, locurile pe care le vizitez, lucrurile care imi plac, precum si evenimentele la care voi avea ocazia sa iau parte. Am decis sa fie si in romana si in engleza, iar deea principala a blogului va ramane moda, una dintre pasiunile mele. Pot petrece multe ore in fata laptopului urmarind prezentari de moda sau fotografii, sau citind despre moda, trenduri, online sau in reviste de profil. Sunt deschisa la sugestii, topicuri sau orice altceva ce ar putea imbunatati blogul si chiar sper sa va placa.

XOXO

Hi! I was thinking to dedicate my first post, to a short introduction. I am Raluca, a romanian girl, from Transylvania and I live in Netherlands, in Rotterdam to be precise, for a year now. It’s not the first country I live in, but I consider it to be the most interesting until now. The idea of the blog was to be a fashion one, but as the name says it, it will be a mix, a journal, in which I’ll present my experiences in this country, the places I’ll visit, the things I like,  as well as the events I’ll be fortunate enough to attend. I decided that it will be both in romanian and in english and the main idea of the blog will be fashion, one of my biggest passions. I can spend several hours on my laptop just watching  fashion shows, fashion pictures, checking online stores or reading about fashion, trends online or in glossy magazines. I am opened to suggestions, topics or anything else which will improve my blog and I really hope you’ll enjoy it.

XOXO